TJEJLäGER!


inte så lyckad början av lägret men ;/
först åkte jag, sen cicci och helene och syrran rebecca efter..
så såg jag från kurvan att rebecca låg ner på andra sidan av nätet,
men trodde att hon bara hade lagt sig, men så va det ju inte..

när jag hade åkt ett varv så jag va vid henne igen så va alla där och rebecca bara gråt och skrek!
pappa drog iväg till törsby med henne, hennes armbåge låg fel eller vad man ska säga,
den ligger inte där den ska så det stack ut på sidan av armen, ;s
¨hon fick i sig morfin och sen blev det ambulans till karlstad,
så nu har hon opererat sig och sover, så mamma är där med henne och väntar på att hon ska vakna.

själv så gick det väll rätt bra med åkinga, bara att det va så in i helvete gäggigt så det knappt gick åka,
men vi tränade på typ att sladda och åka på fram hjulet och på bakhjulet och typ kurvor, imorn får vi se vad det blir ;) ah nu sitter jag och väntar på att dom ska komma hem sen blir det grillning, skulle igentligen varit hos min faster å grillat och festat men vi stanna hemma ist, för det med rebecca, menmen, sånt man får räkna med när man åker cross.. tyvärr ;/

hat bra! ;D
isabeellniilssssoon.

Kommentarer
Postat av: natlääää

Otur! :( Hoppas det blir bra med henne fort! :')

2010-06-19 @ 19:20:34
URL: http://natalieeee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0