stackars smöla mi.

var iväg och skulle kastrera min kära katt idag.
vi kommer dit och lämmnar henne, sen så sa dom att vi kunde komma tillbaka senare.
åkte hem och kom tillbaka..

när vi kommer dit så säger dom:
- har Stina haft några kattungar på senaste tiden?
- nej? hurså?
- är ni alldeles säker?
- 100% säker svarar jag.
då säger veterinären att:
- jo men ni förstår att det vore lite svårt för att stina är en hane.
O_o <--- så såg jag ut, och sedan började jag bara skratta.
men då hade dom tydligen gått efter att det var en hona eftersom katten hette Stina.
så dom har öppnat magen på henne och sedan sett att ja men katta har ju tenstiklar.
och det gör man ju inte genom magen utan bak i ändan på katta.
SÅ ENORMT DÅLIGT GJORT AV VETRINÄRERNA ATT INTE KOLLA OM DET ÄR EN HONA ELLER EN HANE INNAN MAN OPERERAR EN KATT STACKARE...



H E R R E G U D..  men vi fick betala för 2 operationer bara för att dom inte kollade vad det var för kön. det kan man kalla man dåligt eller rättare sagt ONÖDIGT och okunnig veterinär som ska ta betalt om han skulle renovera huset eller något!

.
jaha, vad ska katta het nu då?
STISSE kanske ;) hahah..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0