är ja senil eller?! :o

6589759931_3fe4f27c29_z_large
nämen hallå?!?!? jag har glömt att berätta vad jag fått i julklapp.. DAAH.
tänka sig att jag är så gammal så jag redan blivit senil?! dåligt.
funderat på om jag är det faktiskt.. PÅ HELTID!
aja, men vad fick jag nu då?

- en topp
- snö halsband
- as coolt halsband av rebecca
- fjäder örhängen
- fjäder örhängen igen
- bh
- trosor
- vantar
- träningskort på hälsokällan
- ink turkiet resa
- locktång
- pengar
- tofflor
- ett hjärta halsband av sten-åke, med mera!
- underkläder från carlings
- en grym väst från carlings

det jag kan komma på just nu, ploppar säkert upp ngt som jag kommer på sen, men what ever ;)

Kommentarer
Postat av: anonym

Är du ihop med Sten-Åke? :)

2012-01-05 @ 10:17:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0