inget mer än sanningen själv

nu får det vara bra va? jag kan fan imig inte hålla allt inom mig snart. att man går runt och låssas som att man inte bryr sig... fast i det största innnersta fallet man gör det. snart så får jag ett sammanbrott med både det ena och det andra.
om jag hade varit du hade jag nog blivit helt förvirrad och skulle nog inte veta varken in eller ut.. vet du ens vem du är själv? vet du vad just DU tycker om ? vad du har för EGNA åsikter och Egen stil? knappast...  eller ska du ta mitt namn också snart kanske? varflr inte? det är väll det enda du inte tagit? det är den enda jag har kvar som är mitt eget. så ta det också när du ändå är i farta! go for it... eller så kan du väll börja med att skaffa dig ett eget liv?  eller det kanske är för mycket begärt?!  bara så du vet så är jag bara äckligt irriterad på ditt fejkade du.
jag menar.... det skulle bara varit riktigt kul att se hur det egentligen är som person.
utan massa fejkade åsikter.......
utan allt jäkla FEJK
ingen kan vara bättre på att var just du, mer än du själv....  det är inte mitt liv, utan ditt!

Kommentarer
Postat av: c

isabell is the real piece of meat!

2012-03-08 @ 00:24:32
URL: http://iconnie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0