mom and dad ♥

man brukar inte alltid visa sina känslor till sina föräldrar. iallafall inte jag.
jag är en sån person som blir arg om jag inte får som jag vill.
om något blir fel, om något blir som oplanerat eller helt enkelt om jag vill ha något.
men mina föräldrar ställer alltid upp för mig.. dom finns i alla lägen.
dom tar mig igenom livet genom att få mina drömmar att gå i uppfyllelse.
och visar man någon tacksamhet? det gör man faktiskt inte. det känns rätt dumt ändå.
jag är nog rätt bortskämd när det gäller såna här saker. vilket jag faktiskt erkänner själv för första gången. de ger mig det mesta jag vill ha och bättre föräldrar kan man inte föreställa sig.
så har jag alltid tyckt och så kommer det alltid att vara ♥
tre ord borde ha räckt: jag älskar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0