åå fyfasan..

har varit en lång vecka med långa åkturer.. uch hatar att sitta i en bil, vill inte åka en meter till.. har åkt ungefär 190mil på 5dagar den hära veckan ;o FYFASEN..  ah men så ärreom man ska vara överallt ;) ah idag har jag varit i höljes iallafall. det blev att jag va tvungen att gå upp runt 8 och åka typ kvart över 8 men då hade inte pappa hunnit hem för han va någonstans så vi åkte vid 9 :s och syrran skulle starta klockan 10.. så blev en snabbresa dit.. tog en timme?! :d  ah sen när vi väl va framme så skulle hon åka klockan 12 ist så det va ju inte så lyckat men kollade på andra racerförare ist ;)  sen när hannah köre iväg på startrakan så blev  hon knuffad eller något sånt så hon fick en sladd och stannade , sen kom hon iväg igen då blev det något med .. ah vet inte vad det heter men det blev fel på något så hon fick avbryta.. så det blev ett halv varv man fick se .. TJIHO -.- haha. men kollade ju som sagt va på när andra körde så det va väll inge fel det heller :) 
ah kom hem runt 6 iaf... på vägen hem satt jag och sov och va vaken, huvet gick från blicken mot vägen sen blicken mot golvet runt 100gr ('y  helt slut är jag ärligt tarlagt.. en hel vecka utan riktigt sömn är inte så vidare bra känner jag! men jaja.. ;)  sen när vi väl va hemma från höljes.. så frågade natalie om vi kunde LEKA ,  det kunde man ju inte säga nej till så mötte henne och vad har vi gjort?  hahaha. mjo vi har hyrt en film.. " not another gay-movie" HAHAH. den va ju enormt SJUK vill jag lova, UCH!  dock så kunde inte natalie stanna kvar så marcus och jag fick se på den, å det va inte den direkt bästa film jag sett om man säger så, Marcus satt och blunda vissa stunder medans jag satt och garva , GAHAHA.. 

nej men nu gör jag så här attt jag går och lägger mig och lägger in bilder och sånt imorn om jag hinner .. GAH.. aldrig lungt? -.-  Men ajja , god natt! :)

// isabellnilsson 


Kommentarer
Postat av: Polis

Wtf! 1timme till Höljes.......?!

2010-08-08 @ 01:33:55
Postat av: isabell

mja? :D

2010-08-11 @ 19:53:39
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0