AHAJAH

jämt haft besök från årjäng, typ ett år sedan jag såg dom sist ;s aja.. det blev inget shoppande på mug för dom stängdej ju klockan 2 vilken jag helt glömde bort, trodde det var fredag :$ man blir vilsen under sommarlovet altså!  ah så beställde en tröja och en gul svea mössa från junkyard lite snabbt, så blir det att shoppa på mug på måndag istället, josefin hänger på också :)
JAG SKA LEKA MED JOSEFIN IMORN OCH SOVA ÖVER SÅ NI BARA VET ASSÅ! haha, nej men har grymt tråkigt, är själv hemma ikväll med rebecca och mmaja så får se vad jag hittar på, någon som kan joína kanske? ah ring isf :)

HAHAHA, asså kolla min arm på bilden.. MOBBAD VILL JAG LOVA :')
typ kapad arm eller vafan blire?

fick lust att lägga ut bild på josefin å maj så gjorde vad jag ville helt enkelt.
nu ska jag ut och göra något innan jag sitter fast i stolen..

CHiNGChoNG!

Kommentarer
Postat av: :o

.

2010-08-21 @ 16:49:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0