alla dessa rubriker -.-

HALLo! 
nu sitter jag ute och kollar på blixtar och lyssnar på dunder, inte alls mycket till åska men det får gå ;d
Marcus och jag är ensamma hemma restan av kvällen för dom anner är hos Lisa som fyller år :) så nu ska jag och marcus dra ut med crossen och åka i skogen ('y  YEEEy! 
ni ska få se en riktig hemsk bild på mitt naturliga hår.. har inte gjort ett dugg med det och då ser det ut så här :


nu är det faktiskt inte lika lockigt som det brukar att va men jag är så enormt trött på de! så fort jag plattar det och jag går utanför dörren blir det lockligt och skruvat,
och sen när jag har plattat det och går med det ett tag inne så krulllar det sej.. så MEGANORMT trött på mitt hår ;o
funderar på att klippa mig kort hårig igen för att slippa det eviga tjatet om locker, fast det är ju klart jag kan ju strunta i att platta håret.. men jag passar inget vidare i locker så det va nog inget bra alternativ...
menmen slut pratat om mitt hår nu och så säger jag TJOFLÖJT! :')

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0