:3

ah har varit i munkfors nu då ;) det blev att vi kom dit .. Hannah testade och köra typ 5 varv, sen skulle pappa köra för han hade gjort om ngt i motorn och var tvungen och kolla om det blev bättre .. han körde 2 varv sen gick det inte att växla på 2an.. alla andra växlar funkar men inte just den -.- så vi fick packa ihop och åka hem.. så nu är pappa i garaget och tar ur motorn och byter växelåda mitt upp i allt.. bra tajming menar ja.. ska ju till örebro imorn och hannah ska ha bilen på fredag i höljes.. så blir hela natten med mek .. så då fick jag fixa marcus cross för den skulle också blir klar.. då bytte jag luftfilter och drev och lager och däck.. och imorn åka till örebro på crosstävling, det blir nog att jag tillbringar all tid i husvagnen vad jag tror, men ska ta kort när han kör och sånt så blir sysselsatt men ngt iaf ;)


nu kommer bilder som jag inte hunnit lagt upp. som tillexempel liseberg och när vi va i munkfors osv..
ENJOY ;) emem..





bilder från göteborg eller vad man ska säga ;D

kolla mitt mobbade ben ^^ sticker ut -.-


HAHAHAHAHAHAHAHAH, JAG VA BARA TVUNGEN..
han va ju snygg ;o

chaao! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0