lördagskväll

har vartit en lugn och skön kväll! fick ettt ryck förut och städade i mitt rum som var väldigt behövligt :) SÅ NU ÄR DET REEEENT! ('y är bara jag mamma och pappa hemma idag, det var nog därför det var så lung skulle jag tro..  ah sen blev det lite mat, åt kåtletteerr med hemmagjorda potatisklyftor och kantarellsås med en go drink till, det gick ner fint ;) sen blev jag fast i datorn vilket var enormt avslappnande! drog ner på sunne en sväng, inte mycket folk ute på grund av regnet skulle jag tro. det är ju sista kolsnäs så det var ju synd, men jag bryr mig int om det för kommer ändå inte in . MOHAHAH ;D , såg folk med korta byxor och t-shirt och det såg ju väldigt härligt ut, själv satt man i en varm bil med endast t-shirt och det var riktigt gatt! nu blir det en skön låt å så lägger jag in bilder och sedan ner och se på film med mamma om hon inte sommnat -.- annars sätter jag nog på en SKRÄCK FILM ,
0722330485 ifall jag blir rädd :$



igga typ bilden på mig när jag va bäbbiiis ;d

RENT OCH INGA SAKER PÅ GOLVET SOM NI SER, sköntskönt!



volbeat är det då inge fel på, ROCK'N'ROLL!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0