ehhee..

ah nu ska ni få se på det knas videon när ida äter smör.. JUMMY! själv skulle jag ha spytt flera gånger om.. men inte ida, hon va stark , ett tag i allafall! ;d

dryg och sånt men whatever!

ah nu ska jag iväg till karlstad.. linda hämtar upp mig snart, vi ska gå på datakurs förstår ni ;d är webmaster åt Sunne Mx så måste gå en kurs tydligen ;)  ah sen efter jag varit där.. kommer hem runt klockan 10 halv 11 ikväll! då väntar josefin på mig hemma i lägenheten. sista natten jag får vara där, så måste spenderas fullt ut ;) blir nog att jag lägger in ett inlägg ikväll från när natalie och jag va och nu när josefin och jag är :)

och ursäkta mig för det hemska tråkiga inlägget igår, men hade ingen årk och absolut trött, så var nog övertröttheten som vimsade med mej!

nej nu ska jag kila.
CHiNGELiNG!

du är en söt typ..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0