en "liten" åk tur typ..

nu har jag jämt vaknat och är enormt trött. åkte ungefär 80mil igår :o

vi åkte runt 8 på möran på tisdagen.. sen skulle vi kolla på en crossbuss i lillaedet.. den blev det inget köp av iaf, som tur va ;)  ah sen åkte vi raka spåret till göteborg och in på liseberg, vi va inne på liseberg runt halv 3 och det va en timmes kö till varje karusell ;O AMAAAGAAD.. drygt -.-  men hann att åka 4 saker iaf innan vi åkte hem -.-
sen den sista vi skulle åka va kanonen så stod vi i kö i runt en timme.. sen när vi skulle åka ivåg så hade jag inga skor på mig för har fått skav sår a dom na skorna.. så då fick jag inte åka ;OO för det va klämrisk eller va det va , så det va bara att klia ur och gå ner det -.- ÅÅÅÅH,  aja sen åkte vi till skara , va där runt 22.00 xp  för vi skulle kolla på en till crossbuss innan vi åkte hem, ah så kollade vi på den , pappa va osäker på om han ville ha den så vi åkte väll hemmot och så får vi se om det blir det eller inte ;)  när vi åkte hem så åkte pappa åt fel håll.. han åkte ner åt skåne .. HAHA, så fick vända och ta en omväg hem med längre färd hem.. så vi va ju hemma runt halv 4 på natten, det va ju inte så som det va tänkt men aja ^^

så kom hem och bara slängde av mig sakerna och sommnade direkt, men som tur va så sov jag ungefär 4 timmar i bilen så det va inte så drygt ändå ;)

och nu ska vi iväg till munkfors.. Hannah ska testa folkracebilen ;d
bild från liseberg kan ni väll få också ;D

men lägger in mer sen , nu måste jag kila..

CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0