.,.,.,.,.,..,.,.,

mjo jag måste erkänna att jag inte överhuvudtaget är så pigg på att blogga..
inte jämt för tillfället iaf.. men aja ;)
skriver några snabba inlägg iblann när jag har lust och tid ('y

mjo har ju redan skrivit lite idag vad jag gjort , men det är inte det enda jag har gjort idag faktiskt ;d  Utan jag har faktiskt varit duktig och målat och så har jag målat och LATAT :D  finns inte så värst mycket och hitta på jämt nu heller , typ håller ju på och bräfodrar om hela huset elelr vad det heter och då är ju parabolen ner tagen , så tvän funkar ju inte heller ;o varken min eller den där nere , TRÅKIGT! den enda som man kan se själva kanaler på är ju i köket men vem vill sitta och kolla på tv där lixom?! ah inte jag iaf., så nu är det film som gäller och typ datorn om man inte har ngt att göra..
mjo och när jag kom upp i mitt rum idag så har ngn dragit ur sladden ur datorn som går till tv'n, så nu ser man dubbelt så stort när man är inne på datorn, guuuuuuud vad lyckat, men ska fixa det imorn, kmr en expert på datorer eller vad man ska kalla det hit ('y

och imorgon är det tjejträning i höjen, inge fel ..
blir tränade av Calle Aspengren , inte fel det heller :D
nej nu ska jag krypa ner i täcket och se på film..

och det blev inte sånt snabbt inlägg men jag va tvungen oh skriva av mig lite, MIHIHIH


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0