'

TJENATJENA.. är med natalie nu och vi har nyss käkat lite kåååååååååååååååårv och pommeesfrites å en jävla massa fetaost! grrr.. ah och nu ska vi lixom keka massas candy och CHOKALDPUDDING, riktigt feta vill jag låvA! ovh så var vi ju jävligt roliga på gympan också. det ska ni få se på ett litet klipp, mitt första videoinlägg, ganske coolt fast nä.

nej nu va jag vääldigt osäriös som ni märkte men va även sann så får dög så länge :)

nej nu ska vi take som pics, HAHA.. -.-

 

så skoj.. -.- men igga att jag slår i huvet i slutet, HAHAHAHAHA.. tror det är de iaf. det bar DONK runt : 00:47 .. tralalalal och natalie kommer över mig och jag fick ittna ont. nejnejnej , inte jag na :)

 

GODNATTTT!


Kommentarer
Postat av: natalieeee

HAHAH, du slår inte i huvudet ;) det är jag som slår i med handen :p

2010-08-31 @ 19:43:55
URL: http://natalieeee.blogg.se/
Postat av: en ful

snyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyygga

2010-09-01 @ 18:25:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0