förlåt än en gång.

okej, nu måste jag erkänna att jag ahr inte alls någon lust med att blogga, så värdelöst och tråkigt. men ska göra några försök till. nu blir det mycket att ta igen, har inte varit på datorn på ett tag så nu blir det bloggande iaf ;)

mjo nu har det hänt sakerserni. i tordags va jag på cross träning som jag inte hade någon ork att åka överhuvudtaget, så åkte en halvtimme úngefär sen kollade jag på när andra åkare körde ;D så kan det va, även sleten på sommarlovet är inget ovanligt. har blivit både bättre i knät och låret faktiskt, är hälften av all smärta och stelhet,
  
ah ddålig bild men. så ser knät ut förtillfället iallafall!

 
sen va pappa och hannah och jag och nicklas ute och fiskade igår, haha! tråklig med fick roa mig med det ;) pappa kastade ut och fick en fisk typ på första, RÖTA säger jag bar.. sen så sa jag att nej nu ska jag ta ett kast med det spöt, då tog pappa och metade , haha! tror ni inte att han fick fisk då också? ;o fast som tur va så tappade han den i luf´ten . MOHAHAHAHA. nerja ;) ah sen kastade han igen och så fick han upp en gädda men den tappade han också, men han fick nöja sej med den första klenfisen te abörr :d 

en fisk

nu ska jag och mamma dra te mug och shoppa loss,

CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0