gårdagen LÖRDAG

igår så cyklade jag 1mil i motvind i fullfart vill jag lova, den va grymt jobbigt skaru veta ;) ah sen kom jag hem och slängde mig i soffan. sen skulle mamma och pappa på kräftskiva i rottenros, då fick jag ryck och mormor skjussade iväg oss till rotteros, jo jag gick faktiskt där ifrån .. HEM TILL MIG SKA NI VETA :p och det är inte dåligt långt, den är ungefär 1,5 mil ;o när jag va vid kolsnäs så ringde jag till natalie och ville leka med henne ('a   så jag fortsätte å traska hem sen blev det att få i sig lite mat och sen drog jag och mötte natalie! vi åkte ner och badade och fy fasen vad härligt det va asså, man skulle inte kunna tro det när klockan närmade sig 11 på kvällen och det va kolsvart på himmeln, men va enormt skönt och roligt :)  sen såg vi på "Paranormal Activity"  ( stavas? )  med rebecca och maja, det är ju inge värst scary enligt mej men slutet är grymt sjukt ;D  vi såg på en till film, men minns inte vad faktiskt :$ det va en skräck iallafall?! haha, ah sen sommnade vi runt 4 och jag vaknade runt klockan 9, mjo men tjena vad gött när det är skola imorn, suck..

bilder på när vi bada är alldelses för snygga så dom lägger jag inte upp :$

chao!

Kommentarer
Postat av: natalieeee

du är bra! :) <3

2010-08-22 @ 19:30:16
URL: http://natalieeee.blogg.se/
Postat av: isabell

du är bättre natalie ('a <3

2010-08-22 @ 20:21:19
URL: http://iisabellnilsson.blogg.se/
Postat av: R

var inte du rädd?! eller hur.. du kollade ju inte ens på slutet .. då de enda äkliga är..

ljug apa

2010-08-22 @ 20:30:11
Postat av: isabell nilsson

ah men jag skrev ju det ;o att den inte är något äcklig men slutet är grymt sjukt.. SEG!

2010-08-23 @ 15:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0