HATA HATA RUBRIKER ;o

nu har jag varit efter igen med bloggandet, men jag har inte har orken att sätta mig vid en dator och har haft fulltupp som vanligt..

ah men i tisdags så va det ju så att jag hade träning i cross med Calle Aspengren.. Det gick rätt så bra faktikstiskt, vi var runt 15 pojkar och jag och sofia som var tjejer ;d men det gick lika bra det, vi tränade på åka på framhjulet och att åka på bakhjulet och så gick vi igenom kurvor och sånt. Så körde vi 3 styckna tävlingar som jag var med på också, jag kom ju inte sist iallfall, ett STORT plus för det ;p Och sen blev det friåkning det sista och så orkade jag igentligen inte köra något mer efter heaten men åkte ut 2 sista varv och då skulle jag gasa igenom en kurva utan att bromsa utan bara gasa mer och då vek sig syret.. så jag flööög iväg nån meter och sen blev det något med låret, inre blödning eller något sånt, så nu har jag lårkaka eller vad det heter.. rätt skönt -.- och innan där så fick jag ju över mig crossen och styret kom mitt på knät i fullfart så det är ju knappblått runt hela det också men det va i torsdags men ändå xd 

och i onsdags så var jag hemma och skulle träna att åka på bakhjulet, men gick inget vidare bra, jag kan inte åka värst långt så ska ut sen och testa igen ('y

idag torsdag, idag så hade jag tänkt mej att jag ska måla klart det som jag inte gjort , så det är klart innan sommarlovet är slut, jag fick ju en ny systemkamera för jag hjälte till men nu gjorde jag mer än vad jag skulle så får se vad mer jag får :)

nej nu ska jag ut oh måla klart sen blir det crossträning..


CHAO!

Kommentarer
Postat av: Edvardalba

I love this page.

2011-01-30 @ 13:30:36
URL: http://edvardalba.blog24h.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0