i could really use i wish right now

ahokej, skolan är igång och isabell också? hm.. vet inte ja, i sexan va vi klassen som gud glömde ungefär, inga riktiga lektioner bara massa lek och fjant! det skulle bli skärpning för att vi skulle klara av frycke..ingen hade nått målen i 6:an i våran klass förutom några stycken, jag va en av dom som inte nådde målen.. nu är det frycke och det är som en skör tråd som det hänger på! i 7:an så va det ungefär samma som i 6:an.. bara fjant och lek! men nu är det allvar! nu går vi i 8an och det blir betygsatt på inprimsip i allt vi gör.. det gäller att tänka sig för, allt sitter i från alla år på skäggeberg där man va den jobbigaste klassen i sunne, och det hållde i sig från 2an ända till år7! det är hemskt nu när man ska få betyg, det är inte det enklaste vill jag säga, men har lovat mig själv att göra saker så man inte får så jobbigt och får se och HOPPAS att jag håller det jag lovat mig själv:

1. vara delaktig på lektionerna
2. ska vara mer intresserad och mer konsentrerad på lektion
3. komma i tid
4. ta ansvar för läxorna

det är en början och gör jag allt det där, får jag mist ett G iallafall, kan ju hoppas på mera betyg en ett G, men en bra start på vägen än underkänt..

NU SKA JAG SATSA PÅ SKOLAN MER!
kom det från mig?
ja tänk för det gjorde det :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0