jag sa ungdommens förfalll..

sov hos josefin igår ikväll, vi va ute med folk.. tämle nice (: kom hem runt 1 och det blev en skön sömn på en gång, uchamejjen så frösen och trött man va.. ah sen vaknade jag vid 6 av att jag kände smärtor från magen, tänk er att någon står och slänger tonvis med stora stenar rakt på magen.. så va det känslan ;o ah jag kunde inte ligga ner ordenligt men jag va soppas trött att jag somnade, så när jag vaknade klockan 12 så kände jag ingenting som tur va, hoppas jag int får uppleva det igen ;p
nu sitter jag hemma och har en slapp kväll framför mig, blir nog mest mys med familjen med hyrfilm och lite smått och gott :)

hare gött! :)

finaste


fann en ny och tämle snygg bild på mig .. GRRRRRRR.. ahahah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0