JASSÅÅRU,

ah nu blir jag lite efter med blogganded igen då, har inte haft tid måste jag säga.. men nu besrättar jag om gårdagen ;D
mjo jag vaknade av att någon KITTLADE mig under fötterna och jag såg inte vem det var för det va kolsvart, ska jag skrev WFT och lyste med mobilen och det var pappa. "skulle ni med eller" sa han jag ville bara få fram hur mycket klockan var och då va svaret KVART ÖVER 4 ;o OMG, jag sov 3 timmar, och josefin sov iallfall 4 timmar men ändå ('a drog upp josefin sen gick vi ut i bilen direkt.. vi skulle till uddevalla för att kolla på crosstävling, jag ville inte åka själv med familjen för då blir det att pappa är ute på crossbanan och marcus kör och mamma står bakom något träd någon stans och kollar på mobilen eller något :d så josefin följde med och jgjorde mig sällskap som tur va :)  ah Marcus kom iallafall 1a i första heatet sen i andra heatet kom han 5a av 40 stycken, så det var inte så illa pissat :p ah men sen drog vi hem på 2½ timmars resa. segt men när man leker med ostkrokar går det fort , HAHA!  ni kan få some pics också till det , vill ni inte kolla så bara trycker nui bort för fyfan vad kul att kolla på bilder ;) OHJA!





så kom mammas bror också , inte sett han på ett år eller något :s
men nu hare jag sett han igen så .. SHA ;D

HAHAH, och när vi kom tillbaka till där vi va så hade tältet flög iväg, jävlar så bra.. men ändå kul, haha. men vi hade jämt köpt det för vi glömde tältet hemma så vi stack in och köpte ett nytt, så KAPOOW förstört , dä va ju, bra ;D

nej nu får det räcka med bilder, nu ska jag SOVA .. faktiskt.. imorn blir det träning med Calle Aspengren ihöjen, får se hur det går med det, :D

Every Rose Has Its Thorn..

CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0