OMG

ah men uch vad jag kommer av mig, men nu har jag inte haft någon tid överhuvudtaget att varit inne på en dator över huvudtaget, så dom kommande dagarna kommer jag väll rabbla upp litte smått av nue ;d

tisdagen börjar vi med: mjo sov ju somsagt va i hannah's lägenhet med rebecca, det va lite scary men vi klarade oss fint ;) sov ca2 timmar, det va ju göööör skönt att gå upp på möran och se att man hade en hel skol dag med jobbiga lektioner framför sig, så ah va helt borta i skolan, övertrött med massa fjant bara kände jag..

onsdag: va med josefin hela dagen efter skolan, hon joina mig att sova i lägenheten ('y  vi fixade hål i byxorna med niceiga slipningar, resultatet dögd och att man har sår på benen får man stå ut med ;)  vi sommnade bums klockan 23.oo med en skön sömn...

dagen i dag: hade sovmorgon till klockan kvart över 9.. men jag vaknade så klart runt klockan 7 som vanligt och josefin fortsätte med sin gosiga sömn.. gick upp klockan 8 och drog iväg till skolan, seg dag varre men det gick. sen åkte jag hem fick i mig lite mat och sedan träning.. nu sitter jag och chillar efter en halvtimmes duch. SKÖNT!
nu ska jag kojsa ner under täcket till en bra film!

men nu ska jag säga en sista sak.. lägger upp en video när jag har tid på när ida äter ett smörpaket, AMEN MUMS VAD GÖTT! gahahaha! riktig gooding asså ;)

amen sharå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0