smoke som weed.. DIGGA!

okej kom inte på någon vidare rubrik men en bra låt, såå why not? ;) MJO, idag vaknade jag med ett tjolahopp. typ -.- men gick ut å åt frukost, sen blev det att jag gick och la mig igen , gaaah trött nuför tia, är nog åldern, tror ni inte det?! mjo sen blev det att åka cross med marcus och martin.. men ittna läng för finns inget vidare ställe att köra på här hemma mer än jale och hur kul är det på en skala då? ahjust det .. åkte cross igår också, växelspaken funkade inte att växla upp så det blev stann på något knas vis. rammlade av och fick crossen över mig, och naturligtvis kom styret rakt över knät.. så det är en buckel nedanför knät med ett gulligt skrapsår ^^) ont göre med sånt får man räkna med!  KOom nyss hem från barnkalas btw, Alva fyllde 9år så åkte dit å grattade henne :)


läggger nog in något mer intressantare sen.. altså kan någon ge tips påå vad man kan blogga om  elelr? har ingenaaning.. det är ju bara trams jag lägger upp lixom, aja ge tips! :D

CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0