så kan det gå om man heter ida :')

vaknade.. gick ut å dool.. sen målade jag på folkracebilen, så nu är den blå :D emormt mycket AWSOMEare! sen är det så att jag va på kräftskiva hos farmor och farfar också :) med släkten och sånt, rätt NiCe. Sen åkte jag ut på sunne med Marcus en sväng där jag möttte ida som skulle in på iqa ;d tillslut blev det att vi åkte hem till mig och VETNI?! HAHAHAHAHAHAHAHAHA, GARVAR IHJÄL MIG MEN ÄNDÅ INTE, men ändå.. HAHAH!

mjo nu ska ni få höra i detalj här.. Vi åkte hem mot mig och vi valde att ta grusvägen hem, och så skjusade Ida mej på THE BIKE.. och så kom den en liten nerförsbacke med massa kodigheter i ('y gissa vad vi gjorde? HAHAHAHAHAHAHAH! ida slank med cykeln i en geggamojja hög och dricka flög sin kos och det gjorde Ida och jag med och naturligt vis i en DJUP VATTENPÖL MED GRUS OCH LERA I! vi kunde nog ha druknat i den stora pölen och det gjorde min cykel också :'( men så skrapade ida upp hela knät vilket blev till ett stor köttsår och ganska djupt vill jag lova! inget kul med det.. men den andra tar fan priset! :D  Marcus slängde upp kameran och tog kort så nu får fanimej ta å koll på dom vakra bildorna! :D  Mjo vi GICK hem med cykeln och det blev genast att skölja av våra vackra gegga kläder :')  HÖGtryckstvätten gjorde susen ('y allt kom i maskinen och idas sår blev lagat på sätt och vis.. jag fick leka DOKTOR ISABELL med en fin kavaj :')

nej nu ska jag sluta prata så får ni se på bilderna ist :D  mihihihihihihi!




R.I.P min cykel :'(    drickan va idas så den skiter ja i :D



idas jävlA goa sår.. men jag va ju duktig å va doktor så nu ser du typ fint ut ;p

men nu ska vi se på braindead och sen blir det nog sova :)

CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0