vooups...

okej jag vet jag har varit enormt dålig på att blogga men har faktiskt inte haft någon tid alls över till att göra det.. så jag ber om ursäkt för det ;) jag pallar heller inte lägga upp bilder från veckan för det är endel och då tar det mycket tid vilket jag inte alls har tid med.. HAHA! altså det är någonting hela tiden, så jag passar faktiskt på att gå in på datorn nu när josefin sover. har inte alls någonting att göra så då blev jag fast här :)
men jag kan berätta vad jag gjorde igår iaf.. det hinner ja, mihi! ;) ah det började med att jag vaknade av regnet, alstå när ska det ge sej med regnet och gå över till sommarn? det är ju HÖST nu kan man säga ;o ajja.. sen blev det iväg till tippen med alla bräder som suttit på huset.. sen blev det att måla och sen målade jag på folcrace bilen också :D  sen ringde josefin och då skulle vi ju såklart sova över.. Hon kom hit och vi har inte gjort någon speciellt precis men vi såg på film och .. HAHAHA, mja en del saker gjorde vi ju ändå.. *garvar högt*!
ah men nu ska jag säga er en sak vad som händer idag.. det är så här att jag har två kaniner.. 'haha! ja men iaf så tar inte jag har tagit hand om dom, gett dom mat osv.. så jag blir nog av med dom idag ;d  wioho..

nej men nu ska jag väll se om josefin har vaknat eller något..

CHAO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0