...

jar hatar när folk är falska
jag hatar när jag inte får som jag vill
jag hatar att jag inte vet vad jag önskar mig
jag hatar folk som smaskar
jag hatar folk som inte vågar vara som själv
jag hatar när folk trór att dom är något
jag hatar att det är svinkallt ute
jag hatar att jag måste vänta tills julen
jag hatar att jag skriver att " jag hatar "
jag hatar contry musik
jag hatar att jag är gluten
jag hatar att det inte är tillräcklig med snö på isen så man kan göra banor
jag att jag hatar

skrev av mig.


Kommentarer
Postat av: Sveinungmari

I have surfed to your site accidentally and can not break away from it. It is really great!

2011-04-25 @ 13:49:26
URL: http://sveinungmari.blogyd.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0