isabell och pappa dag ;)

igår så mekade jag och pappa med min bil och hann å få ihop den på alla sätt och vis,
bytte avgasrör från topp till tå.
åkte ner till bergqvist och kränkte på isdäcken,
jag fick byta från sommardäcken till de nya isdäcken,
bytte motorolja osv.
sedan var det bara att ta en prov tur och se om den funkade och det var det värsta jag vart med om tror jag!
vilket himmla klös det var i bilen, pappa uttryckte sig att det var till och med bättre än pappas folkerace bil som även går gudomligt fint!
nu är det bara att sätta den på prov imorgon när vi drar iväg till isen och kör på!
igår så var det faktiskt en dag som bara bestog av att pappa och jag var hela dagen,
vi åkte till frissan och klippte oss,
åt julbord
mekade med bilen i 3 timmar?
osv.
grymt värd dag iallafall..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0