jay ♥

jag smääälter när jag ser Jay, hur kan man vara så grymt bra?!

Jay Smith skäms. Å det kan jag förstå! Det hade jag oxå gjort om jag blev uthängd på det där viset.

Någon tipsade polisen om att IDOL Jay rökt hasch. Jay fick göra pisseprov och provet visade positivt. Han erkände att han rökt på i Helsingborg. Hur vida det är en ”big deal” eller inte kan ju diskuteras.

MEN varför kallade TV4 till PRESSKONFERENS där stackars Jay var tvungen att erkänna sitt brott inför media? Vad har vi med det att göra? Varför ska det stå om Jays problem i varenda jävla tidning? Jag förstår om tv4 inte vill ha en massa pundare med i sina program. Men ärlig talat hade det inte räckt att han fick prata om saken med juryn och tv4 chefen? Och så kunde dom erbjuda honom den där hjälpen om han nu känner att han är i behov av det.

Sen kan man ju tycka att en förebild inte ska syssla med droger. Å det håller jag med om. Men VARFÖR då kalla till presskonferens? Nu vet ju alla. Det var väll helt onödigt?

Nä jag tycker att det är ett sjukt Sverige vi lever i. Han är väll inte mer än människa? Ett vanligt straff och erbjuden hjälp hade räckt.

Jay äger IDOL. Eller rättare sagt Jay äger bland alla svenska artister!
Helt och hållet rätt att han vann, hade inte Jay vunnit hade jag helt klart slutat att se på Idol och därefter tyckt jävligt synd om den stackarn. Han hade så många skäl till att vinna!
Minnah var inte värd det för 5öre, hon kan ju inte ens sjunga!? enligt mig iallafall.

JAY ÄR HELT KLART MIN FÖREBILD!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0