100720

hejsan hoppsan,
idag var det tänkt att jag skulle med till karlstad och träffa mitt kusinbarn som jag inte träffat än ;o sjukt!
och så skulle rebecca till sjukhuset och ta bort sitt gips. Men så hade josefin å jag bestämmt att vi skulle va om jag inte skulle t kd och om inte hon skulle det, men så svarade inte hon när jag ringde så jag stannade hemma.
Men får se om josefin åker dit annars får jag väll gå här hemma å försöka å få mina nya dekaler och plasten som ska komma idag :) dom är inte lika fina som dom jag beställde först, men jag beställde till fel modell då så passade inget vidare på crossen. För måste se någorlunda ut imorgon när den ska stå på sunne ;)
SunneMx ska ställa ut sina crossar och crosskläder och sånt på torget, och rallybilar å vet inte allt va det va, men iaf så skulle jag ställa ut min cross så får se hur det blir! ;)

/isabellnilsson!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0