100727

go kväll ;d   dagen idag har jag ju inte varit slö kan jag ju lova .. börjar med att jag vaknar runt 12 sen skulle jag ha mat klart till klockan 1 så då blev det att jag började med det, för sen efter vi hade ätit så skulle vi till tosrby och köpa en folkracebil.. så frågade syrran om jag kunde plcoka bort alla grejer i hennes bil, så skulle jag få en 50 lapp.. gjorde så klart de :D  sen sa mamma att jag skulle måla på huset för måste bli klart innan helgen har vi tänk oss.. det kmr det ju aldrig nli men vi får se ;)  ah då gjorde jag det .. sen skulle jag ju egentligen åkt cross idag med det hann jag inte med så det går bli på torsdag ist :) 
och imorgon blir det troligtvis fryksdalsdansen med josefin , men vi kmr ju inte in för vi är inte 15 -.-
men om josefins mamma ska dit då blir det att vi går dit.

ah CHAO!



veckans låt, dålig men jag diggar den ;)

Kommentarer
Postat av: Astrophotography

Like the site--sorry about the problems with the guestbook though.

2011-01-24 @ 15:43:10
URL: http://astrophotography.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0