BlUBb BlUBb sa josefin

är med josefin nu igen, som vanligt i mitt liv, VA MED JOSEFIN DAG IN OCH DAG UT -.-
hon är bäst.. efter mig!
ajjaaaaaaaa, men sov här hos henne inatt, en rutin ;D
igår bar stekte vi i solen i nån timma sen gick vi ut och gick i typ 2 timmar?
skulle ha badat men det va för kallt, BRRR.. träffade ida och julia också.. längesen (L)
fick uttöjningen igår också, men FAN VAD sTOR DEN VA ;o
eller 4mm men asså den är ju int lika som på bilden, så johanna och josefin försökte och få i den inatt,
men jag typ bara skrek , AHAHHHA.. dom ville inte tryck i den för det gjorde bajsing ont ;o
menmen, ska fan tryck i den jäveln sen ;D

å nu ska vi på vattenlandscupen och coatcha 00/99 flickorna,
sen blir det hem tror jag ? SEN SOCA ÖVER MED JOSEFIN IGEN

sen ska jag t höljes kanske om jag fixar skjuts, vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill vill!

chingchongisabellsnillsssoon

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0