home sweet home ?

jahapp , då va man i sunne igen då, ;p
vaknade runt 3 igår natt av att en mygga surrade i örat på mej, hmm vad härligt!
låg vaken å kollade på när dom sov till ungefär 7, sen åt jag frukost oh drog ut på crossbanan. JÄTTEPPIGG! -.-
aja, efter crosstävligen så packade vi ihop och åkte till malung där blev det thai resturang med mat osv,
sedan bilfärd hem i någon timme, sov typ hela vägen ('y  när vi va i sunne drog vi in till IQA hämtade ut mina dekaler och plastkitet som jag beställt , drog hem typ slängde ut crossen för att sätta på det nya blingblinget ;)
men så va det ju fel allting! :@ det va inte samma modell å blaablaablaaa.. ÅH. ska beställa nya och hoppas på att man får skicka tillbaka det som va fel för det är ju inte så värst billigt om man säger så, jag inte glad..
ajja, nu ligger jag å bara chillar, men har faktiskt inte varit helt slapp, har målat på huset lite också, men så kom åskvädret och regnet så det blev inget mer av det (Y)

nu får ni se lite bilder från mora
 sen ska jag se på nya beck och robinhood ;)
                              I
                              I 
                              v   ye. HAHA :D



å myck med gocart åking blev det också (y
ohyeah, vann allt ;)

aja, hejsvejs!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0