inge fel..


drog iväg och skulle hämta marcus i kil imorse för han har kollat på crosstävlingar.. och sen drog vi iväg till karlstad, skulle köpa en sak till antanen och fråga mig inte vad det heter för det vet jag inte.. ^^
ah så gick vi in på siba, och där fann jag en systemkamera!  som jag naturligtvis FICK.. nu blir det mycket kort framöver asså ;)


och detta eviga regn ;o
fyfasen, känns inte ens som om sommaren har startat än!
fast det är klart .. det kallas SVENSK SOMMAR! -.-

bilder kommer nog imorn på när jag åker cross! :)
marcus ska ta kort på när jag ska åka på tjejkvällen imorgon, får se hur det blir ;)

mjo men nu ska jag NJUTA av det goa vädret.. -.-

/isabellnilsson..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0