jahapppp.

josefin följde med till kd, så nu blev jag bara LITE rastlös.
Då kunde jag ju följt med till kd ändå med mamma å rebecca -.- Men jaja, too late ;)
men helt rastlös är jag väll inte, det blev att jag sprang en halv mil och gick en halv mil nyss!  och sen  får  jag ringa till mamma och höra om det jag beställde har kommit än så jag kan gå och hämta ut det och klistra på det, men får ta hjälp av pappa annars kmr det bara gå sönder och det gillas inte, tänker inte beställa om för en 3dje gång ;)

och vart försvinner all tid?! ;o
känns som om det va förra veckan vi slutade skolan och nu är det snart da för skolan igen ! ;oo
HATA HATA HATA HATA!
oh någon värst sommarvärme är det ju inte heller direkt :/

nej nu blir det duchen, CHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0