jassåru ;)

förlåt för dålig uppdatering men har inte haft någon tid överhuvud taget över.. x)
men här kmr det vad jag hållt på med under helgen :)

FREDAG: vaknade runt 8 i panik! mormor skulle komma vid halv nio och hämta mig för vi skulle dra iväg till kil på crosstävling, min bror skulle tävla. Vi kom dit och blev en lång vänte tid mellan heaten men man roade sig med att kolla på dom andra som körde :) i den klassen marcus åkte i va dom ungefär 100 stycken ;0
så det va RÄTT DRYGT. men det gick det också men! 
han låg bra hela tiden i tävlingen, han blev 3a i första heatet och i finalen så låg han faktiskt 2a i ett antal varv med så skar det i kanten av banan när han åkte så han blev kvar där ett tag , det va jätte synd annars kunde han ju hållt andra platsen men han åkte upp sig till 12te plats , men det är inte dåligt det heller av 100 st :)
ah det hållde på ända till klockan 5 så blev en heldag i kil -.-

mjo sen åkte vi hem , köpte god mat och sen drog jag till josefin och sov där :)



LÖRDAG: vaknade hemma hos josefin runt 10. josefins mamma skulle iväg och plocka jordgubbar så vi hängde på! Kunde inte motstå dom färska , röda jordgubbarna.. så blev att jag gick runt och åt ist ;) MUMS!
ah sen åkte jag hem för att börja måla på huset -.-    inte det roligaste men jag är ju inte gratis som sagt va ;)
den dyraste målarn i sunne fan! :D

imorn blir det ikea med mamma och fixa grejer till mitt rum och till altanen ;)

nu kmr lite bilder från helgen ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0