mörn

God morgon alla läsare! Nu är det en ny dag och nya tag! Känner mej på rätt bra humör idag faktiskt! Fråga mej inte varför, har väl vaknat på rätt sida bara. Har hunnit ta en skön dusch och nu sitter jag här och bara dunkar musik! Sen bär det av till felicia så fort mamma blir klar för att åka till jobbet. det va värkligen länge sen vi va nu! :/ men nu måste jag fixa till mig, vill inte gå med handuken intullad i håret och även en handduk runt mig när jag ska till felicia så morsningkorsing! (:

fick bli en väldig gammal bild på mej å felicia ;)

/isaveellnilsson!


Kommentarer
Postat av: Dog Fashion

Thanks for your hard work,the info ,links , and rescourses are an asset to our business.

2011-01-20 @ 09:51:21
URL: http://dog-fashion.blogimagine.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0