SCHLAPP


mjo nu har ida å josefin åkt,
det blev mest film å sånt :)

sen drog jag igång med att flytta runt i mitt rum, det blev enormt mycket större på ngt knep vis, haha!
passade väll på att städa lite också, nu är iaf dammråttorn borta, yeye ;p
och tänkte faktisk ta ett tag i min garderob också, har varit en hög med kläder bara i några månader,
men nu när mamma å pappa är i göteborg så skulle hon ha sin klänning å då hade den hamnat i min garderob så hon va tvungen å städa för att finna den så hade faktiskt ganska tur där ;) måste lära mej ha ordning!!! men djaja

nu är linda på väg hit vi ska fixa en ny hemsida till sunnemx (:
får se hur det går med det, :)

linus!<3


HEJSANSVEJSAN, / isAVEl

Kommentarer
Postat av: natläääh

GRATTIS ISABELL ! :D <3

2010-07-17 @ 19:34:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0