slit å hej å hå

sov hos josefin i natt som jag skrev i inlägget innnan men nu blir det ett till ;D
vi va ju som sagt på vattenlandscupen och dom förlorade båda matcherna,
men vi får ta nya tag imorn med 4 matcher, det är faktiskt int det roligaste å va tränare,
för det man ska göra är att ta uppvärmningen typ och sen när matchen är igång sitter man ju å kollar -.-

fick bli en bild på josefin å mig innan vi kojsade i sängen,
HAHAHAH 110 % utan smink

efter det drog josefin hem till sig och jag hem till mej '.
när jag kom hem så har dom börjat med huset ,
det ska göras om hela dreten ;p
så jag fick grundmåla och det blir det nog mycket tid av det just nu,
för om jag målade och sånt så får jag en iphone :D

men nu ska jag ut å chilla ('h
pusshäy


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0