Tjejträning..

vaknade att det va regn oh hemskt väder igår , mjo precis bra väder för tjejträningen då -.-
så är det alltid när tjejerna som å´ker ska göra något. då ska det va gegga så man knappt tar sig runt..
men när vi väl kom ut på banan va det inte så svårt som jag trodde , men det va fortfarande svårt.. men det gick :)  vi blev tränade  av Patrik Bart och lärde oss faktiskt en hel del! det blir träning nästa måndag också och då hoppas jag på bättre väder :)
och nu idag har jag världensträningsvärk och kan knappt lyfta armarna.. härligt härligt ;)

nu kmr det lite bilder från träningen,




nu ska jag till torsby och kolla på folkrace bil.

SHAO!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0