WOOOHO

igår va det parad genom sunne med vattenlanscupen,
jag å josefin hade ansvar för 24 barn ;o men det gick bra (:
josefin skulle naturligt vis va med på discot med småttingarna , jag ville bara där ifrån,
vi gick jämt runt udden åh då var det ett lag som badade NÄCK, GAHAHAH, små snåppar,
å en spret på bena när han höpp så ja trodd jag skull dö, HAHA!
sen badade vi lite och busade så jag spydde , nästan.. hmmmmm..
och natalie har tryck i min töjning nu :d AAAAAAAAJ..

aja, när vi kom hem från det så har vi ju naturligt vis brännt oss, har världens bränna på benen
sov i trosor och kall fläkt, även kokade det , asså det har ju varit en 36grader igår ;o GAH VARMT
så idag har jag ingen ork å pallar inget, ska plocka undan i mitt rum sen sova tror jag (a


får bli en dålig cambild xd

och någon höljes blev det inget :(
sadface

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0