CHiLL MED DiLL

dagen började med att jag gick upp runt 11 tiden,
och naturligt vis med en rumpa i ansiktet , HÄRLiGT!
vi plockade bort från gårdagens fest och sedan drog vi ut med båten :)
vi åkte till strandcafét och käkade , gött i munden (a
det va lixom hela familjen nilsson som åkte så vi åkte och släppte av mamma och rebecca hemma
sen drog pappa och marcus och ja och feesk och slängde oss i vatten,
FYFAN VAD KALLT, jag fick ingen luft xd
ajja, vi drog hem och marcus och jag duchade ,
HAHAHAHHAHA han schampoonera mitt hår xd GRRRRRRRRR -.-
vi drog ut på en cykelrunda och sen ut med båten igen ;D

sen när vi kom hem så va det en katt hemma på altanen,
och den har varit hemma hos oss SKIT länge,
igår va den hemma hos oss helA dagen och skit go katt och enormt smal så kan int ha ngn hem vad jag gissar,
och sen kom vi ut igen å då hade hon en kattunge med sig (a
smälte, jaa.. jag smälte helt för den kattungen,
och dom stod här ute och frös och höllde på,
vi ringde till mammas syster som är djursakimoj, hon tyckte vi skulle ta in dom,
SÅ NU HAR JAG KATTERNA i MiTT RUM OCH JAG GILLAR DET STARKT!


iSABELL HAPPYFEJJJJS ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0