LiSEBERG


va i liseberg i onsdags nu ra som jag har pratat så mycket om x)
vaknade upp hos josefin och fixade till oss sen drog vi mot GÖTLABORG,
åkte buddi typ 4timmar men det kändes som typ 2? ajja..

vi åkte dom kolaste karusellera och vi blev blöta från topp till tå,
men vi fick åka kanonen och sånt så det fick la torka lite :D

när jag kom hem typ slängde jag mig in och bara ville ha mat,
hade ätit 4 pommes på hela dagen typ,
och kom hem vid 1 på natta så ah,

gick å la mej vid 3,
när jag låg ner åkte jag fortfarande karuseller , eller ja kändes iaf så xd
sen när jag vaknade vid 7 -.- så kunde jag varken svälja eller typ stå..
bättre kunde det faktiskt bli, men skitsamma.

imorgon är det tjejläger för crossen ('y
har länktat så enormt mycket, men nu änterligen.
det som inte är så roligt med det är att vid är typ bara 5 st ;/
menmen, det får funka ;)

'// isavell

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0