22 november

skolan börjar med en lektion sedan drog jag och josef intill tandläkarn ändå till klockan 10 i 12.
sen drog vi hem till mig för att jag skulle på konståkningsträning. var tänkt att vi skulle fixa NO provet, men självklart glömmde jag det i skolan -.-
för göra det på onsdag för imorn består dagen av handbolls träning och josefin har börjat i sunne igen!
JIPPPPPI, good four her :D

men nu blir det chill med film och glögg.
nu är det värkligen julkänslor,
mamma har varit och köpt såna hära julstjärnor till våra rum
och när jag kom hem från träningen blev det glögg och pepparkakor med lussebuller.
så himla mysigt med vinter så det är inte sant ;)



men vad ska man önska sig i julklapp?
shit!   det har jag inte en aning om..
inget som jag direkt önskar mig heller ?!
aja jag kommer nog på något :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0