Snyggt.se

långt hår med lockor eller platt... endast en dröm för min del
kort page med värsta coola frisyren enligt mig.. är något som jag tänkt på att göra men gjorde det misstaget en gång, att klippa av mig ett långt hår som jag alltid velat ha är ju idiotiskt! nog för att det är fint att ha kort hår! dä är det verkligen! men jag passar nog bättre i långt hår?! eller?
hmm.. ajja, ska spara till långt hår så får jag trivas i det varken jag gör det eller inte ;)
här kommer några underbara frisyrer!


ashley olsen, naturligt.. fint hår!

Lauren Conrad Bumps Bloomingdale's
lauren conrad, skulle inte vara den som tacka nej till hennes hår iaf!

ashley-tisdale-nose-job.jpg Ashley Tisdale #1 [17] image by icebreakers67
achley tisdale, inge fel på det håret heller direkt!


Kommentarer
Postat av: Remianette

I found this site very useful while surfing Google.Interesting page containing serveral helpful information and nice pictures. Greetings

2011-11-18 @ 13:11:56
URL: http://remianette.blogcorporate.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0