@ idol

det var en jätte kul sak att få uppleva faktiskt!
att få se dom live och värkligen se hur det igentligen går till bakom kameran.. b a l l t

men massa bilder blev tagna så det kan ni gärna få en liten titt på ;)



olle <3


jay var helt AWSOME när han sjöng den hära låten,
ni ska bara se imorn, + att han har en fin "madonna kilt" på sig, inte det vackraste man har sett men, haha!


satt jämt precis brevid JURYN också, lite kul så där :D


alla som redan hade åkt ut ur idol var också där och sjöng " all i need is you"


så sminkade dom mig och fotograferade mig med en elgitarr :'D haha



MEN SNYGG BILD, HAHAHAHAHAHA, :'D
men den bjuder jag på :)

nu ska jag dra till skolan så orkar inte ladda in några mera bilder men..
slänger nog in några inläg sen också så ni är med och fortsätter och läser :)
// isabell nilsson

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0