inte ens värt'et.

jo jag vaknade runt 8 och kunde inte somna om så sätte mig vid tvn med frukost och njöööt av första dagen i höstlovet ('y
men så kommer mamma in och förstör mig dag:
- Kan du kratta gräsmattan så får du pengar om du gör det? (a

« kan ju inte säg nej till pengar så självklart gjorde jag det, vilket jag ångrar groft nu efteråt..

JAG KRATTTADE I typ 6 TIMMAR :O
började klockan halv 10 och nu är jag klar och klockan är 15.30!!
blåsor i händerna av krattan och imorn känns det säkerligen i armarna -.-
men så är det ha en överstor gräsamatta!

shhh.. men har faktiskt halva gräsmattan kvar :$























skulle inte haft något problem om jag hade haft och sån här, neeeeej då!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0