lördag

en lördag som jag inte har suttit still på nästan.
det börjar redan på morgonen, först så åkte josefin hem och då frågade mamma mig om jag kunde hjälpa till lite hemma. hade ju inget annat för mig så visst blev svaret,
sen hållde vi på hela dagen sen var det dags för konståkningsträning.
då drog jag på den och jag är själv tränare nu för den stora gruppen.
men det gick väldigt bra faktiskt, gjorde klart programmet inför julshowen och nu är det ett nytt program som gäller. men ett steg i taget! tack..

nu har jag nyss färgat mitt hår, som var grymt länge sen jag gjorde,
var minst 10 cm blond utväxt ;d



den färgen blev det som vanligt,
vågar inte byta hårfärg.
kommer bara bli onöjd säkert.
men färgen är iaf KASTANJ.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0