Ajj med stort A.

igår så va jag i karlstad återigen och fixade till min rygg/nacke, det är så här att jag har sne rygg och har problem med nacke och rygg. så är hos en kiropraktor ( stava? )  ah så han drar rätt ryggen och jag får nålar i mig, har varit där runt 4 gånger och kommer at fortsätta så.
men den hära gången blev det annorlunda. jag sa att det har inte blivit bättre, känner ingenförändring.
så då drog han till med något nytt som problemet kunde komma ifrån , så tryckte han på magen.. ni vet där benet sticker ut på höften typ, ah där ;)  haha. så tryckte han så hårt att han kunde lyfta sig nästan, han är ju inte lätt om man säger så, så tryckte han på ställen som var ENORMT obehagliga som jag inte ens vill nämna, sen nålar på hela underkroppen på höger sida.
så sa han att nu kan du nog inte gå helt imorn och ha ont i din högra sida, precis vad jag har nu idag.


så är hemma från skolan idag, mår illa och har ont i min underdel eller vad man ska säga.

nu blir det chill vid tvn och kanske fixa till min tråkiga blogg?!
ja det ska jag göra :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0