chill med dill

har varit duktig i dag!

- först så åkte pappa och jag ner till sjön och skulle hämta farfar's båt, kom hem så fick jag typ tvätta av den så nu är den klar för vintern ;)
- sen så skulle jag köra den till där båten skulle stå, så först gången MED KÄRRA som jag körde bil, inte så svårt som jag trodde faktiskt :)
- sen skulle pappa byta bakok på en bil ( tror det heter så iaf ) så skulle jag göra det sa han och han hjälpte till men det hållde ju inte länge tills han fick ta över.

nu blir det att se på " the last song "
jag har faktiskt inte sett den än :o 
men alla säger det är en höjdare så måste helt klart se den :)



men skön, haha :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0