FREDAGSMYS.

                                   FREDAG= idol plus god mat och candy ;)

så rätt som det är sagt! fredagar är en dom  bästa dagarna i veckan! så härliga helt enkelt!
men idag så gick jag i skolan till ungefär 12 och sedan drog jag till farmor och prata lite med henne :) nu harj ag precis blivit klar med bilen som jag har fått! :D
har fått en isbil som jag ska använda HELA vintern! så enormt gött! en sabb 900 är det, inte det bästa kanske men den är inte helt dum att åka i ska jag bara säga ;)

så nu är den nyputsad och iordning inni, nu är det bara lite saker som fattas att byta utanpå bilen men lite små jobb bara!

hörs sen, maten gör sig inte själv som ni säkert vet ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0