HATARrubriker.com

jahaja.. nu har jag kollat på TOP MODEL, ny säsong så nu ska jag börja följa det igen om jag klarar det ;)
och nu har jag även bytt mobil med syrran jämt för en dag till jag får en ny, trött på den gammla! vet ännu inte vad jag ska ta för någon mobil, har någon ngt förslag kan man gärna klämma ut ett bra förslag på mobil!

ska sätta mig och göra en header til josefin nu som sagt va .. får se vad hon tycker om den ;p

ALLA KAN GÄRNA SKICKA SITT MOBIL NUMMER TILL MIG FÖR HAR INTE EN ENDA JUST NU! :O
ALLA KAN GÄRNA SKICKA SITT MOBIL NUMMER TILL MIG FÖR HAR INTE EN ENDA JUST NU! :O
ALLA KAN GÄRNA SKICKA SITT MOBIL NUMMER TILL MIG FÖR HAR INTE EN ENDA JUST NU! :O
ALLA KAN GÄRNA SKICKA SITT MOBIL NUMMER TILL MIG FÖR HAR INTE EN ENDA JUST NU! :O

0722330485
är mitt btw ;p

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0